Kunder & kundcase

Att arbeta med kund eller medlemsutveckling är en av de viktigaste uppgifterna som finns på ett företag eller i en organisation. Vi är därför otroligt stolta över förtroendet många av våra uppdragsgivare visar oss

och något vi gör vårt vårt allra yttersta för att förvalta på bästa sätt.

Här nedan är några av de företag och organisationer vi är stolta över att arbeta med. Om du är nyfiken på att veta mer om hur det är att jobba med oss och vilket värde vi skapar så berättar några av våra kunder mer här nedan. 

IOGT-NTO

"Vi hade ingen bra metod eller best practice för att hantera medlemskap"

Relationen till befintliga medlemmar och givare är i fokus när IOGT-NTO ska vända medlemstapp, förbättra engagemang och utveckla sin insamling. Ta del av IOGT-NTOs f.d.generalsekreterare Peter Moilanens tankar om arbetet med oss.

Rädda Barnen

"Med flera personer som var ansvariga för kommunikationen med månadsgivarna var det nödvändigt att få en helhetsbild"

Vi ville få en mer övergripande bild av vår kommunikation då vi hade olika personer och enheter som var ansvariga för olika delar; rekrytering i olika kanaler, välkomstmaterial, dialoger i olika sammanhang, hantering av avhopp etc. Det var nödvändigt att få en helhetsbild.

raddabarnen_logga_200x200.png
IOGT-NTO_dig1.png
Handels-2018-RGB.jpg

Share

YOUR PASSION

Vill du ta kontrollen över er

medlemsresa?

Kontakta oss så berättar vi hur vi skapar värde!

StreamStone Relations hjälper organisationer att utveckla och samordna människor, arbetsmetoder, 

kommunikation och teknik för att aktivera, engagera och behålla  medlemmar eller givare.

Torstenssonsgatan 12, 114 56 Stockholm, Sverige 

Orgnr: 559162-9984 

info@streamstonerelations.se

+4670 758 50 65

  • Vit Edin Ikon

StreamStone Relations är medlemmar i

Swedma_logo_tagline_vit_edited_edited.pn